idiotenstankar

hoppsan!

Kategori: Allmänt

OOpsii!! Jag har faktist glömmt att blogga dom senaste veckorna. Fast "glommt" är kanske fel ord jag har helt enkelt inte orkat. 
Och så kan jag bara ladda upp bra bilder på pappas dator som är en hp tror jag att man säger. Mammmas dator som är en Mac tycker jag inte är bra, så nu har jag besyämt mig för att köpa en dator som pappa har fast lite bättre som jag kan blogga klokt på. 
Och om ni undrar vad jag har för kamera när jag laddar upp bilderna så har jag någon "fin" kamera som Pauline (min syster) använder när hon gör något arbete i skolan. 
Aja nu så ska jag blogga igen men ni får räkna med att det kanske inte kommer upp lika många roliga bilder. 
 
Så här varsågod här kommer en dålig bild!!
 
 
Och varsågod igen här kommer en bra bild!
 
 Det var så lite!! <3<3<3:)
Kommentera inlägget här: