idiotenstankar

Happy Friday! :D <3

Kategori: Allmänt

Hej! OMG!! Det är Fredag!! Jag tror jag aldrig har läntat så här mycket efter helg!
Aah! ska bli såå skönt att bara ta det lungt och ha roligt hela helgen! Förutom att jag måste träna till ett fysik prov hela helgen. Pappa fyller år imorgon!! Det ska bli så kul! Tror jag. Och så ska jag vara i mammas butik i innerstan som heter "Wisby Present" med min syster Pauline. Eller jag ska igentligen hålla henne sällskap. 
Det ska bli roligt. 
 
Ser ni på "Pretty little liars"?
Jag gör det, och det är såååå bra. men jag är bara på säsong 2. Mylla min kompis är på sesong 5, och det värkar så spännande! Fast säsong 2 är också välldigt spännande. 
 
Jag har också varit med min kompis julia. Det var ganska kul. Hon åkte faktis hem bara för några minuter sen. Vi såg på "The Fault In Our Stars". Jag har sett den tidigare och jag tyckte den va jätte bra!! 
Jag tror Julia också tyckte om den, för att hon grät nästan igenom hela filmen. 
Jag grät inte. Jag brukar inte gråta så mycket för filmer, jag gråter bara när dom är jätte sorliga och jätte bra. 
Första gången jag såg den filmen så grät jag faktist, men nu visste jag ju redan vad som hänt så jag grät inte. 
 
Nu så ska jagg se på pretty little liars! Bye bye friends!
 
 
Kommentera inlägget här: