idiotenstankar

orkar inte med rubrik

Kategori: Allmänt

heej! Vad gör du da? Själv har jag varit på stan idag och köpt en ryggsäck för att min förra var en sån där man har på axeln och jag fick ont i ryggen, och så köpte jag en väckar klocka som tjuter jätte högt och blinka jätte starkt till min pappa som fyller år på lördag. Jag vet att väckar klockan var en jätte dålig present, men det var det bästa jag kunde komma på. 
 
Och juste jag var i skolan som varje ungdom här i Sverige. Det var väll rolig.. HAHAH! 
Det roliga idag : Idrott.
Det tråkiga på dagen : Matte, svenska, engelska, no 
Det var en ganska vanlig dag idag... 
Vanligt = Tråkig.
Jag har inte så mycket mer att säga om denna dag. 
Nu ska jag se på Pretty little liars. SÅÅÅ bra. Jag är verkligen besatt
 
 
¨
 
 
 
Kommentera inlägget här: