idiotenstankar

Pinsamma saker jag gjort!

Kategori: Allmänt

okej.. vi alla gör ju pinsamma saker. men dom senasase månaderna har jag insett att jag gör MÅNGA pinsamma saker. Jag gjorde ett test i KP tidningen som hette "Hur pinsam är du?" och när jag hade gjort klart testet så var svaret ungefär så här :Du är välldigt pinsam du ska undvika att gå ut och stanna inne. Dina kompisar skämms när dom är med dig. Jag bara okej då vet jag det. liksom varje gång jag går utanför huset så händer det minst 1 pinsam sak. Så jag tänker skriva några pinsamma saker jag gjort under mitt 12 åriga liv som människa.
1. jag bor på Gotland om du inte redan visste det, och varje år har vi någonting som heter almedalsveckan. det är då en vecka om året som massa politiker kommer till gotland och tjafsar och pratar politik, och det här året var det extra stortbara för att det var val. Då var det någon viktig person som satt och pratade, och det var massor av folk som lyssnade. Då råkade ju jag sjävklart gå på en kvinna som lyssnade på det här. Och då sa hon: se dig för, du kan ju inte bara gå in i folk hur som helst. Så feg som jag är så sprang jag där ifrån.. 
2. Okej.. Dert här är en klassisk historia. Jag var på stan med min bästa vän Agnes, och vi hade precis ätit på donken och jag var propp mätt. Så när vi kom ut så rapade jag ju såklart. Det var ju ingen sån där liten fin rap, utan det här hördes över hela stan. Och såklart stirrade alla på mig. 
3. Den här saken hände mig igår på engelskan. Just nu så hör vi på en ljudbok. Och den handlar om en pojke som är mitt ute på havet och vet inte vad han ska ta sig till. Hon som pratar på den här ljudboken vär välldigt otydlig. Så jag hörde "A black sheep" men hon sa "A black shark". Så efter vi hade hört klart på den här ljud berättelsen så skulle läraren fråga vad som hänt. lären sa : så vad såg han när han blev så rädd? Då så svarde jag a black sheep som den idiot jag är. Då så började hela klassen skratta. Men nu kommer jag till det pinsamma...
Då skrek läraren: Ni säger själva att ni inte vågar räcka upp handen när vi sitter i klassrummet, då kan ni inte skratta själva. Det var så pinsamt och alla kollade på mig. Jag försökte ju undvika alla dom 5000000000 blickarna som kom riktade på mig. OMG!!!
Så det var allt jag orkade skriva idag. Men det här var inte alla pinsamma saker jag gjort för om jag skulle skriva alla skulle det ta flera dygn. Nu ska jag kolla på PLL. Hejdå!!! <3<3
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: