idiotenstankar

Regnig Tråkig Dag..

Kategori: Allmänt

 
 
idag har jag varit i skolan,fast jag hade ingen lektion.
Vi skulle åka och göra någon livräddnings sak på Solberga badet med klassen.
Först när jag fick reda på att vi skulle åka och göra den dära saken så blev jag jätte glad och tyckte det skulle bli jätte rolig.Men det var inte så roligt. När vi var klara så skulle vi byta om.
Och när jag skulle ta på mig byxorna så låg dom på golvet och var jäätte blöta.. Det kändes som om byxerna pratade med mig och sa: Bra gjort Philippa nu måste du gå med tyngsura byxer hela dagen, HAHAHAH!!!!
Igentligen så skulle jag gå på fotboll idag men jag har ett prov på torsdag och jag behövde plugga till det istället. Guuud vaad kuuul!! Fast en sak idag blev kul, min mellis! Som jag sa jag älskar mat!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: