idiotenstankar

Stan med Blenda.

Kategori: Allmänt

 Igår glömmde jag att skriva för att det hände så mycket. 
Först skulle jag vara i mammas butik och göra sällskap till Pauline. Men efter ett tag blev det tråkigt och jag ville göra något, så jag ringde Blenda och frågade om hon ville gå på stan med mig och det ville hon! 
Så vi gick på stan.
Jag köpte tre tröjor och alla var ifrån H&M.
Den första tröjan jag köpte var en T-shirt med bilder av mat på, för att jag älskar mat. Och den kostade 100 kr.
 
Sen så köpte jag en till T-shirt. och den kostade 50 kr.
 
Och sist så köpte jag en lång armad tröja med dinosaurier. och den kostade 100 kr. Fast jag ska lämna tillbaka den, för nu när jag ser på den är den jätte ful och jag kan inte fatta att jag köpte den.
 
 
Sen efter jag och blenda hade gått på stan så gick vi till mammas affär.
Och då hade Pauine åkt hem. Sen efter jag, mamma och Blenda hade varit där ett tag så åkte vi också hem. 
Men innan vi åkte hem så lämnade vi Blenda. När jag och mamma kom hem så stog pappa och gjorde smörgåstårta, för att han fyllde år igår.
 
 
Dom blev jätte goda! Och det blev ett jätte roligt kalas!!!
Kommentera inlägget här: